دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

فقط برا یه نفر

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ

فقط برای یه نفره

♥میدونے؟؟♥

♥رژ رنـــــگـے زدن خیلی قشنگه…♥
♥اماقشنگه واسه وقتے که عشقت بخواد لباتـــــ رو ببوســـــه♥
♥پیرهن کوتاه عــروسـکے پوشیدن خیلے قشنگه♥
♥اماوقتے عشقت ازبیرون میاد وخستست وبادیدنت تواون لباس♥
♥خستگے یادش میره…♥
♥موهاے بلند قشنگه…♥
♥وقتےقراره عشقت نازشون کنه وببوسه…♥
♥قشنگه که خودتولوس کنی ودلبرے کردنوبلد باشے…♥
♥فقط یادت باشه براے عشقت کسے که بهش تعلق دارے♥
♥نه همه ے پسراے دورت♥
♥ســـــلامتے هــــمه دخترایــــے کہ هـــمه وجــودشـون مــــالـــــه یــک نفـــره♥

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۴
دختر تنها

نظرات  (۱۴)

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۲۹ امید ابراهیمی
به سلامتی  ای کاش منم میفهمیدم چقدر دوستم داره عشقم ای کاششش
نمیدونم چرا چیزی نمیگی کم کاستی هم نزاشتم براش

خدااا دارم دیوونه میشم کمک خواهش میکنم خواهش
به سلامتی ...،
ای کاش همه اینطور باشن
پاسخ:
یکیش خودم
به سلامتیش
پاسخ:
لایک
خیلی قشنگ...و با احساس..
 همچنین به سلامتی پسرهای باوفا و با معرفت..
 خدا اینجور دخترا هم حفظ کنه هم زیاد..
پاسخ:
ممنون
عاااااااااالی سلامتی خودم
پاسخ:
به سلامتی
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۹ علی رحمانی پور
عالی گفتی . خیلی چیزای دیگه هم هست که من فقط یه چیز میکم . عشق مقدسه . ولی فقط یه نفر .
جای دیگه نوشته بودم عشق خدا و بنده دو تا عشق مختلفه که هر دوتاشم یه جا نمیشه . ولی خودمونیم . اگه عشق خدا و فقط یه بنده باشه و کس دیگه ای جاشو نگیره با تبصره میشه قبولش کرد .
منتها بعد ازدواجتون عاشق همسرتون بشین
پاسخ:
حتما
تفکر زیباییست
کاملا موافقم

پاسخ:
بله
متن زیبابود
پاسخ:
ممنون
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
آره
صددرصد
پاسخ:
بله
سلام
عرض تبریک
این که توی مدت کوتاه تونستید جز وبلاگ های برتر بیان بشید ستودنیه
ان شاء الله این موفقیتها تداوم داشته باشه
سال 93 ما هم برتر بودیم و امسال با حضور شما دسوتان جدید بیان از دور خارج شدیم
در پناه حضرت دوست پایدار باشید
پاسخ:
خخ
:)
پاسخ:
ممنون
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۳ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروز هستیم با مطلبی با عنوان:

جنگ طلبی اصلاحطلبان در بستر سیاست خارجه

http://farhangeparvaz.blog.ir/1395/01/17/j1111

منتظر نظرات شما....

باتشکر

فرهنگ پرواز

سلام مجدد
پاسخ:
سلام
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۰ فاااااااااااااااااااااااااااااطی
خوب بود ممنون
پاسخ:
خاهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">