دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

سربازی رفتن به سبک دخملونه

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ب.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
دختر تنها

نظرات  (۱۱)

نه اصلا...
سخته...
از اونجایی که خیلی لوسم اصلا فکر سربازی هم نمیتونم بکنم...
اجی دیگه سر نمیزنی به ما...دنبال میشی...خوشحال میشم دنبالم کنی...
پاسخ:
ببخشید سرم شلوغه
:| اصلا میتونن که بخوان؟؟
پاسخ:
چرا که نه
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۶ بز بز قندی
عاره خییییییییییلی
خخخخخخخخخخخخخخ نمیدونم
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ نورا نیازمند
آره دوست دارم :/ 
عوضش یه چیزای دیگه میخوام :|
نههههههههه وای یکی از مزیت های اینکه دختریم اینه ک سربازی نمیریم هرچند ک دخمل بودن مزیت دیگه ای جز این نداره
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۴ زهرا دلآرام
نع
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ زهرا ساعی
خییییییلییییییییی....یکی ازآرزوهامه سربازی رفتن..
اگه دو تا پسر و دوختر خر رو کنار هم بذاری
پسره با سربازی رفتن آدم میشه اما دختره.......
آره خییییییییییلی دوست دارم....
چون پدر ومادرم من را شبیه پسرا بزرگ کردن تمام کارام حرکاتام کپیه پسرا میمونه رزمی هم رفتم خیلیییی دوست دارم برم سربازی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">