دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

مخاطب خاص

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
دختر تنها

نظرات  (۱۱)

۰۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
ما که نداریم!
پاسخ:
من دارم بدم به تو...خخخ
۰۷ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۱ بز بز قندی
ندارم:(((
اعتراف کن مخاطب خاصت کییه؟
(خنده)
منم میخوااااااااام
۰۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۸ محمدامین فضلی
خاص فقط خداس

منم:(

یه یه رفیق دارم اسمش خداست بحث جداست تا اونو دارم بی خیال مخاطب خاص....
قالبت ویروس دار مجبور شدم تایپش کنم بعد بیام واسه شما جایگذاری کنم احتمالا بشه هرزنامه درستش کنید
هه 

قلب خوشگلیه
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ حسین نیکزاد
من دارم اما هیچ وقت جوابمو نمیده همیشه آرزو هامو هم برآورده میکنه اون اسمش:
خـــــــــــــــداســــــــــت
خااااااااااص فقط خداااااس...
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۸ http://belligerentjack9.soup.io
Greetings I am so grateful I found your site, I really found you by mistake, while I
was looking on Bing for something else, Regardless I am here now and would just like to say cheers for a fantastic post
and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
look over it all at the moment but I have saved
it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep
up the great work.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">