دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

تجاوز یعنی چه؟

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ





موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
دختر تنها

نظرات  (۱۳)

۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۷ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
حق با شماس.
سلام قبول دارم نکاتتون رو ولی استسنا هم هست
سلام من یک متجاوزم خخخخخخخ
پاسخ:
زهر مار...خندیدیم
دقیقاا :)))
عاااااااااااااااااااالیییییی بووووود براووووووو
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خخخخ:)
موافقم
لایییییییییییییییییییییییییییییک
ما که هر وقت تو تاکسی میشنیم میچسبیم به شیشه :دی
از نفس گرممون شیشه بخار میکنه
ولی خوب چیزهای خوبی رو گفته بودید
موفق باشید
خب ........... با چادر برو بیرون کسی بهت نگاه هم نمیکنه
کسی که بدون چادر میاد داره دعوت می کنه که به من نگاه کنید
پاسخ:
محض اطلاع چادری ام.....
عااااااااااالی...
۰۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۱ اسمارت گرل
درست هست ولی اینا ک گفتی بعضیاشون دلیلش فقط هرزه بودن پسر نیست.
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۷ riggsdmzljlkahh.soup.io
Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success.
If you know of any please share. Thanks!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">