دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

سلام..برگشتما

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ




اهاااااااااااااااای
.
.
.
.
.
.
.
پسری که....
....
ریشتو 6تیغ می کنی
....
صورتت از صورتم منم
.....
تمیز تره
......نمی دونی ماها(دخترها)
عاشقه ته ریشیم:::::::::::::::::::::به فکر مام باشین با دختر اشتباه نگیریم
 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
دختر تنها

نظرات  (۹)

خخخخ
پاسخ:
هه
...آره والا منم از اینا خوشم نمیاد...
پاسخ:
ههه
خیلی هم خوش اومدی ... خانم..
پاسخ:
ممنون
سلام
خوش اومدین
سال نوتون مبارک
پاسخ:
ممنون سال نو شمام مبارک
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۲۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخ
خب من که کلاً ریش دارم!!! خخخخخخخ
پاسخ:
اورین
ته ریش چیه بابا تیغ خوبه خخخخخخخ
پاسخ:
خخ
اوهوم خو راس میگ چرا به فکر نیستین؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مسئولان رسیدگی کنن
خخخ
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۴۰ علی رحمانی پور
دخترا خوب به شوهراتون بگین ته ریش بذارن براتون . ته ریش نامحرم حرامه . البته پسرا پررو نشین تیغ هم حرامه .
پاسخ:
خخخخخ حتما یادآوردی می کنم به دخترا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">