دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

بین دوراهی گیر کردم حذف کنم یانه ؟؟؟؟

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
دختر تنها

نظرات  (۱۲)

۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۱ آقای دارستانی
نکن :|
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
نه نکن!
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۱ محمدامین فضلی
خو معلومه
ن
o_o
اجی این روزا  همه تنهام میذارن حداقل تو نرو بخدا دیگه قلبم تپش پیداکرده توهم بری دیگه میمیرم :ّ((((بخدا دارم راس میگم
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۵ حسین نیکزاد
سلام حذف نکن بدش به من اکانتتو لطفاااااا
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۷ فــــــاطــــــیــــما شـــــــــــیــــــطــــــــــــونــــــــه
:(
من داداش بزرگتم و میگم حذف کن مرسی تموم
نکن نکن نککککککککن
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۵ زهرا ساعی
نهههههههههههه توروخدا...تاره دارم بهت عادت میکنم آجی نریااااا...باشهههههههههه

بکنی پپشیمون میشی. بعدم این رمز پایینی که باید حتما بزنی رو هم حذف کن(کد امنیتی)

نخخخخخیررررررر عه این چ فکریه حذف نمیکنیاااااا وگرنه ارزو میکنم شب سوسک بیاد رو یقه لباست ببینى سکته کنى بععععله وبه الکى ک نى
دنیا مال دختراس ؟ !!!!!!!! O _ o

مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ خخخخخخ

به نظر من بمون نرو ....کاری رو که شروع کردی تا اخرش بمون


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">