دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

دقت در گفتن ان شا الله دقت حتما ببینید

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ب.ظ

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۶
دختر تنها

نظرات  (۱۵)

خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری من چون تویی را دارم ولی چون خودی را نداری
امام سجاد(ع)
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۶ محمدامین فضلی
ممنون
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۶ محمدامین فضلی
ممنون
من که اینجوری مینوشتم ایشالا تکلیف چیه؟
باریک الله بابت پست زیبات ابجی
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۹:۰۴ زهرا ساعی
وای خاک ب سرم...
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۹:۴۶ آقای دارستانی
:)
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بنده تحقیق کردم و دیدم که نظر بعضی از فقها بر این بود که اگه منظور همون ان شا الله باشه، مشکلی نیست، ولی بهتره درست بنویسیم، من بیشتر دنبال ایشالا بودم
ولی به حرف منم استناد نکنید و خودتون برید و تحقیق کنید
سلام من دنبالتون میکنم خواهش میکنم جون هر کی دوست داری دنبالم کن این دخترا باید همش منت بکشی خب دنبالت میکنمو به مطالبت سر میزنم تو هم همین کارو کننن
لاییییییییییییییییییک همش در تلاشم که کسی این جوری نگه
بله ممنون:)
چ جالب مرس
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۴ محمد اسکندری (دنیا آی تی.بلاگ)
سلام
اگه خواستید با هم تبادل لینک کنیم لطفا بهم اطلاع بدین..
ممنون
خییییییییییییلی مفید بود مرسی عزیزم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">