دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

راستشو بگو

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
دختر تنها

نظرات  (۶)

مطمئنا مادرم از همه ی دنیا برام عزیزتره ولی ترجیح میدم وقتی برام پیش نیومده بهش فکر نکنم...
پاسخ:
انشا ا..... پیش نیاد برات اجی
جایزه ی بهترین موسیقی دنیا...
تقدیم به صدای خنده های مادرم...
پاسخ:
سلامت باشند
مادرم(هر چند مادر من فوت کردند ولی باز هم دوستش دارم)
پاسخ:
خدا رحمت کنه
مادرررررررررررر عزیزم
پاسخ:
سلامت باشه
من خودمو فدا میکنم جفتشونو انتخاب میکنم...

عشق ندارم خخخخخخ عشقم خودمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">