دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

مسخره نکنید

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
دختر تنها

نظرات  (۷)

لایک 
بیگ لایک
سلام
زیبا بود
یانی اوز دیلیمیز گوزلیدی
لااایک...
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۰ مهســـــــــــــا ...
لاااااااااااییییک
سلام ابجی من فاطمه ام 16سالمه سوم تجربی ام وتوی یه مدرسه عادی درس میخونم منم قبلا تو نمونه دولتی بودم
الانم توشهرستان ورزقان دارم درس میخونم ازاشنایی باهات خوشبختم گلم






واقعا
۰۸ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۸ اسمارت گرل
بله درسته راستی من ی موضوعیو بگم البته صرفا جهت آگاهی.اینکه شما میشه15 سالت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">