دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

طنز تربیت کودک قبل به دنیا امدن

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹
دختر تنها

نظرات  (۲۰)

خیلی قشنگ و آموزنده
باشد که عمل نماییم و به کار بندیم
اره اهل تبریزم چطور؟البته یکی ازروستاهای شهرستاناش خخخخخخخخ
من متولد 78 ام نه تبریززندگی نمیکنم یکی ازروستاهای ورزقان نشستیم داریم چایی میخوریم
بفرمایین چایی
ورزقان بدنیست ولی خوبم نیست من اولویت اولم تجربی بود الانم دارم همه تلاشمو میکنم تا دکتربشم الانم ازراهپیمایی برگشتم خوب بود نسبت به سالهای گذشته
من فقط گهگاهی میام وبم وجواب کامنتا رومیدم نمیتونم همیشه انلاین باشم هروقت تلگرام رونسب کردم شمارمومیدم باهم حرف بزنیم دوست دارم
وب منم بیااااااااااااااااباتشکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
سلام
برای تبادل لینک مزاحم میشم ..
لطفا وبلاگ ما را حمایت و دنبال کنید
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۷ علی رضا عظیمی راد
سلام
سال نو و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  مبارک
و همچنین تبریک می گم از اینکه به عنوان یکی از صد وبلاگ برتر بیان در سال 94 انتخاب شدید.
منتظر دیدار شما در محجبه هستیم
http://mohajabe.blog.ir/
پاسخ:
ممنونم اقاای عظیمی راد خودم نمی دونستم که وبلاگم از وبلاگ هابرتر انتخاب شده .واقعا ممنونم
سلام خسته نباشید
سایت خوبی دارید
اگه تمایل به تبادل لینک دارید یه سری به صفحه تبادل لینک (نوار اصلی) تو سایت من بزنید
شاد باشید
gulfweb.ir

مرسی عالی بود
پاسخ:
خاهش
باسلام
می خواهی از فروش فایل های خاک خورده ی خود کسب درآمد کنی؟
یک سایت و یا یک فروشگاه حرفه ای و رایگان می خواهید؟
www.4kia.ir
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۴ فرزاد فرزین

با سلام دوست عزیز - متخصص و اهل قلم بیان
چندی است وبلاگ نود و هشتیا با موضوع بررسی سایت های مفید آغاز به کارکرده است.
ما برای ادامه کار به تجربه شخصی و نظر ارزشمند شما اعتماد کرده ایم. شما می توانید نظر و پیشنهاد خود را در مورد نوع مطالب با ما در میان بگذارید و سایت ها و صفحه های مفید را به ما معرفی کنید تا ما آنها را در وبلاگ معرفی کنیم. دعوت ما را پذیرا باشید.
دوست عزیز، آدرس زیر برای شماست.
http://98tia.blog.ir

۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۵ مقداد منطقی

سلام. مطالب اخیر شما را خواندم. خیلی خوب بود و بهره بردم.

*همچنین از شما دعوت میکنیم تا مطالب اخیر ما را هم ملاحظه کنید:

دکوراسیون منزل افراد مشهور-مایکل جکسون

۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۳ ساعت زنانه
سلام ههههههههههه عالی بود

سلام!

مرسی از مطلب خوبتون. اگر دوست داری مطالبت بیشتر دیده بشه میتونی توی موضوع آزاد بازنشر بدیدشون با لینک مستقیم به وبلاگت. رایگان هست و یه سیستم امتیاز دهی داره که مطالب خیلی به روز و با کیفیت رو توی صفحه اولش نمایش میده.

۲۰ بهمن ۹۵ ، ۰۳:۰۰ جنجشک جنجشک

با سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی دارین .

اگر که مایل به تبادل لینک هستین اطلاع بدین .

اگه مایل به همکاری هستین متنی در خصوص جدیدترین شبکه اجتماعی محتوا محور ( تیکفا ) هستش که در وبلاگم قرار دادم   http://downloadcity1.blog.ir/ اگر که مایل هستین متن مورد نظر در سایت شما قرار بگیر خبرشو بدید که بعد از اون (به راحتی با قرار دادن مطلب )  از طرف سفارش دهند ظرف 24 ساعت مبلغ 2000 تومان پاداش به حساب شما واریز میشود. ( بعد از قرار دادن فایل مربوطه پیام بدین در وبلاگ من که شماره روی کارت و نام که مبلغ به حساب شما واریز شود) امیدوارم بتونیم در بخش های دیگه با هم همکاری کنیم.

فقط لطفا با من هماهنگ نمایید.

در صورت همکاری امکان همکاری دوباره نیز برای درآمد زایی خواهد بود . 

ایمیل اینجانب :  siavashsiavash333@yahoo.com 

وبلاگ :   http://downloadcity1.blog.ir/  ( جهت ارسال پیام خصوصی )

شماره تماس : 09371287422  ( ارسال پیام  sms )

۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۵۴ سایت تفریحی چفچفک

سلام..

ایول وبلاگ شما هم در سال 94 وبلاگ برتر بوده الان داشتم نگاه میکردم خوشبحالت..سایت تفریحی بنده کی انتخاب بشه خدا میدونه

مرسی عالی بود
۲۱ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۲۲ طراحی بنر اینستاگرام

سلام

وبلاگ تون بهترین ممنون ازتون

عالییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">