دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

دلتنگی هاودخترونه هایم

دنیا مال دختراست

من دختر تنها هستم امیدوارم از مطالبی که می میذارم ببینید ووووووووو ننننظظظظرررررررر بدین.

کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    .
  • ۹۴/۰۸/۲۴
    .

خر نمیشم های اقا پسرا

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
دختر تنها

نظرات  (۵)

:))))))))))))))))
اربابم 
می دانم که در اشک ریختن بر مصیبتت سنگ تمام نگذاشته ام ....
ولی برایم سنگ تمام بگذار ... 
نمی شود که ارباب از نوکرش برتر و بخشنده تر نباشد ...!!
چقدر پسره نازه...
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۱ محمد محمدیان
اوخی
پسر بیچاره گرفتار شده هااااا


ببینم مگه دخترا اینجورین خخخخخخخخ نه اصلا اینجوری نیستن من که اینجوری نیستم من که تا به حال  دختر اینجوری ندیدم اصلا نیست فکر کنم جاهاش اشتباه شده هاااااااا دختره میشست وسط بعد پسرا ناز میکشیدن خخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">